Go jul.

Go jul ! :D
 deta är nog den första dagen på lovet där jag har kunnat chilla lite, för dt mesta så har jag haft massor att göra med familjen o allt, har inte hunnit träffa S så mkt vilket är massa tråk men snart ska hon o jag till Danmark o det kommer bli över bäst.
Julen blev bra jag  fick det jag ville ha men mest pengar eftersom jag inte ville ha så mycket.
imorgon bär det av till morfar o jag vet inte om jag kommer att sova över där med fam men det får man väl se, nu ska jag se det senaste GG avsnittet ( 13 ) dricka te o bara mysa i soffan.
 
L.

Kommentarer
Postat av: Safiye

hehe! jag har typ helt glömt bort att du hade blogg!! men skriv mer för fan xD.!!! KÖPENHAMN var BÄST!!!!



<3

2009-01-03 @ 23:25:16
URL: http://safiiyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0