fuck nycklar -.-

vaknade kl 11.44 p.g.a att grannen ovanför stökade o gjorde massa ljud.
läste på mobilen att hanna hade tydligen redan hade satt sig på tåget och hon skulle komma fram om ngn timma, så dt va på med kläderna snabbt o frukost i soffan med den nya vecko recyn. men när jag skulle dra så kunde jag inte hitta nycklarna o efter som ingen annan än jag är hemma o jag har inga andra nycklar hem så kan ja nt dra tråkigt :(...
nu får jag se vad som händer idag ..
hela helgen har safiye sovih här  o det har varit över härlig, vi har kollat på massa filmer o satc o ritat  lagat mat o bara chillat :) över nice.
men ja nu e jag mer hungrig för jag fick nt i mig ngn riktig frukost ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0