plugga ...

hade nationella prov idag o kom nästan försent men haah det gjorde jag ej :D
själva provet var inte så svårt o jag hoppas på det bästa.

Senare idag var det bara pluggande inget roligt,  lite skumma saker på msn. men för det mesta har min näsa varit rakt ner i Biologiboken o massa koppar kaffe  + red bull :*.   -.- *suck* jag är inte bra på det men jag hoppas på det bästa imorgon när provet kommer.
sen efter skolan så ska ja o safie vara duktiga o sticka till Friskis o svettis o förlora lite vikt :D, det kommer  bli skönt att träna  för jag har inte gjort det på lääääääänge, så vi får hoppas att ja nt dör XD.





puss liza.

Kommentarer
Postat av: Safiye

haahaha förlora lite vikt:PxD haahah!! vakna med din mobil!! ahahaha

2009-02-04 @ 11:39:19
URL: http://safiiyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0