Reybands :3

Shullu, stressig,jobbig o dramatisk dag i skolan som va både rolig o tråkig!
efter det stack jag direkt hem, bytte lite kläder o stack sen till stan med Safiye. Det va rolig som vanligt vi kollade på foundation, o hittade en för 99 kr mkt lyckat :D, sen blev dt att jag köpte sån ögonbryns rakare,o svart nagelack :)
och en ny väska, äntligen <3, letat efter en över länge o hittade en snygg o fin ny !!
imorgon så tror jag att jag ska efter skolan sticka snabbt till bik bok o köpa någon av dessa reybands :) :3
nu måste jag studa lite o ska dricka green mango te mohahah <3 


Kommentarer
Postat av: Safiye

din dummis! SKA DU LÄMNA IN VÄSKAN NU???!!!!!! AH!!

2009-02-26 @ 10:03:36
URL: http://safiiyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0