Stan med Safiye .

idag vad det stan med safiye, massa trevligt o roligt :).
hon köpte inget eft som hon ska spara massa pengar till London (ja e massa  aviiis XP !! )
men jag köpte en över gullig sommar klänning från Vero moda, ett par örhängen o ett  typ "flätat" armband från Indiska över fint :). sen köpte jag äntligen en present till Susan, 2 koppar med fat från indiska över snygga ;) o ett gott te :D  typ mango tror jag kommer nt ihåg :$.
nu händer det inget spec fottar lite o kollar på Family Guy ;)


örhänget från indiska :3

armbandet från indiska :3

Kommentarer
Postat av: Safiye

Jag vill ha ditt armband och dina örhängen!! Gimmee=)xD HAHHAHAHA JAG SKA TILL LONDON!! LONDON!!<3

2009-02-20 @ 10:33:00
URL: http://safiiyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0