till ikea :3

så skolan va seg, men lite roligare än vanligt vet ej varför bara kändes lite så :)
stack hem o lagade en under bar Mocca latte  ( om dt nt stavas så får ja damp :*), såg på SATCH o chillade i 1h.
nu kom mamma hem o jag ska dra till IKEA, köpa kuddar till sängen, låda o hyllor o vem vet ja kanske hittar saker som inte ens stog på listan :3
sen när ja kommer hem så kanske blir det nog massvis med plugg tror jag om ja pallar annars tar jag det imorgon :]
o har nationella prov imorgon kl.8.30  o jag får INTE komma försent för då får ja varken komma in eller göra om dt:|,  aah nervööst!!   o man kan ju inte plugga till dt o det gör mig ännu mer nervös ;__; ,  ne nu ska jag inte lipa utan gå till IKEA :)


muummms  min mocca latte :3 

Puss liza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0