från fredag till lördag !

Hejsan igår var det fredag o jag han inte njuta av det alls -.-, kom hem o somnade direkt i sängen vaknades av att en galning plingade på dörren o dt va ofc mamma som nt kunde hitta nycklen! jag öppnade o gick direkt tbks ti sängen men ne där fick ja nt sova länge vi skulle tydligen träffa robert,lena o andra pers om en kvart o äta på resturang sen ishockey så ja var tvungen att fiksa mig snabbt o mamma va på ett stört humör som vanligt så hon gick om kring o stressade mig 24/7 o sa att jag skulle inte hinna men sen var det ändå jag som blev klar först :)

Redhawks vann !! med typ 2 - 0 tror jag kommer nt ihåg e seg i huvudet idag :** det va roligt träffade gamal killkompis där, men dt blev nt att vi pratade, fradagen försvann snabbt o nu är det lördag :/,

Det blir nog inte att jag gör något spec idag har inte bestämt ngt så .. jag måste ändå rita massa bilder till skolan så jag gör nog det å sen ikv myss o film tittande bara kanske, är massa tröt p.g.a denna vecka sovit dåligt o massa mer :( !!
nu ska ja rita wish me good luck  ♥ !!


PUSS LISA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0